*Bloggens sidor*

Rimfrost i vår trädgård








5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka underbara foton! Jag måste gå upp tidigare på morgnarna så frosten ligger kvar, för det är riktigt vackert när solen ligger på.

Anonym sa...

Åh, vilka härliga bilder... den översta är helt fantastisk.. spindelnätsformen och den ljusa bakgrunden... det är jättefint...

*Malin* sa...

Sofie - tack! Ja, det gäller ju att dra på sig tjocka kläder o verkligen upp i tid med det härliga morgonljuset. Men det är ju mödan värt! :-)

Sinkadus - tack, tack! Min favorit är också den översta. Ibland får man till det. :-)

Anonym sa...

Hej Malin!

Vilka otroligt fina bilder du har här på sin sida. Hittade hit via bilder på google faktiskt. Jag fascineras själv av naturen och älskar att fota. Beger mig ibland ut på fotopromenader med min systemkamera. Vad har du för kamera? Jag vill så gärna ha en digital systemkamera, men gillar charmen med att framkalla kort;-)

Främst lever jag för musiken! Men allt skapande gör gott för själen.

Allt gott sålänge!
/E.

*Malin* sa...

Elina - tack! Jag har en Nikon D50 som jag fullkomligt älskar. :-) Att ha en "riktig" kamera gör själva fotandet så mkt roligare.