*Bloggens sidor*

Pärlor av vatten










Klicka på bilderna för att se dem större.

4 kommentarer:

Susanne sa...

Huvva, vad det verkar ha regnat hos dig! Här i Skåne har det varit underbart varmt och soligt idag och jag har plåtat massor, men inte hunnit lägga upp allt ännu.

Gillar blåklockan bäst. Den är alldeles "ren". Möjligen att skärpan kunde varit något bättre.

Jag hoppas du inte tar illa upp av min kritik, men själv skulle jag också vilja ha konstruktiv kritik på mina foton och inte bara att man berömmer dem.:-)

Anonym sa...

Nej, nej, det är bara bra med kritik! Tyvärr har jag lite problem med just skärpan när jag lägger upp bilderna här. Jag måste förminska dem massor för att mitt trådlösa modem ska orka föra över bilderna o då blir de lite "suddiga". De har eg. bättre skärpa än vad som syns här på bloggen. Lite synd, men så är det när man bor på landet utan bredband! :-)

*Malin*

Susanne sa...

Jag använder "oskarp mask" i de små foton jag lägger upp. Läste och lärde på bildbehandla.se. Rekommenderas om man har photoshop elements!

*Malin* sa...

Tack! Det måste jag testa. Jag tycker PS är kul, men rätt svårt att använda. Det gäller nog att man sitter o testar o testar en massa för att lära sig.