*Bloggens sidor*

Gult är inte alls fult









7 kommentarer:

Anonym sa...

Nejdå, gult kan vara riktigt vackert!

Karins fotoblogg sa...

Hej Malin!
Kul att du hittade till mig, nu har ju även jag en ny fotoblogg att besöka:)

Gillar bild nr 3 och nr 4 bäst. Snyggt med det turkosa i bakgrunden på nr 3 och sen är jag svag för oskärpa. På nr 4 gillar jag kompositionen.

*Malin* sa...

Zoey - särskilt gula blommor i mängder. Det är finfint! :-)

Karin - kul att du hittade hit! Och tack för kommentaren. Jag gillar nog faktiskt 3 0ch 4 bäst också, av samma skäl. :-)

Anonym sa...

Vilka härliga sommarbilder! Nej, gult är inte alls fult, det hör till sommaren med gula blommor med bi som besökare :)
Ha det så gott!

*Malin* sa...

Ulla - tack! Det är alltid lika roligt och hederssamt att få besök av dig här. :-)

Anonym sa...

Hej Malin.

Jag läste din blogg för längesedan. Vet inte om du minns... Nu har jag hittat tillbaka igen.

Jag gillar bild nummer 1 skarpt! Älskar bilder på växter underifrån, så de ser sådär gigantiska ut. Brukar själv fota växter på det sättet. Det är magiskt på något vis. Nummer 3 är också fin. Gult är skönt!

Hoppas du har en riktigt fin och gul dag av solens strålar.
KRAM
/E.

*Malin* sa...

Elina - jodå, minns dig! :-) Jag är väldigt svag för bilder underifrån. Det är mer spännande där nere i underjorden. Ha en bra dag du också!